Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

!GrzegorzPrzybys | mistrz

imię i nazwiskoGrzegorz Przybys adresWrocław zarejestrowany15.08.2006 @13:25:15 ostatnio na stronie05.02.2017 @00:21:58

Współzałożyciel studia Division 48: https://www.facebook.com/Division48

Projekty na koncie:

Witcher 3: Wild Hunt
Dying Light
Might&Magic X : Legacy
Call of Juarez : Gunslinger
Dead Island
Call of Juarez : The Cartel
Call of Juarez : Bound in blood












kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwhttp://maszynistka.blogspot.com/ Gadu-Gadu9704374
digarty144 komentarze4070 posty na forum1030 newsy20

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~yarosh    20.05.2011 @11:09:13
w yoisanych zespołch/ muzykach brak mi Ironów jeszcze do pełnego przekroju xD
_______
trening czyni mistrza ale nie z każdego człowieka
!krzychukolarz    16.05.2011 @14:16:45
dzieki. nie komputerowo.
+unka    11.05.2011 @01:06:33
jakis czas temu zaczelam prace jako grafik 2D w firmie robiacej gierki komputerowe. praca swietna, nie narzekam bron boże, ale po 8miu godzinach intensywnego rysowania, rysowanie rzeczy dla siebie jest ostatnią rzeczą o jakiej mysle. nie wiem, jak inni na podobnych stanowiskach moga cos z siebie po takiej eksploatacji wypluwać.
_______
"zbiór zabiegów kiczowatych"
+unka    10.05.2011 @23:12:02
poza kredeczkami to nie pamietam dokladnie, czego uzylam. mazy sadzac po odcieniu - rozwodniony czarny atrament. umorusaną buzie zaś akrylem zmieszanym z temperą tudzież brązowym tuszem, bo nic innego czerwonego do mazania nie mam. trafil mi sie dość slaby papier wchlaniający wode nierownomiernie, stad takie ziarnistosci.

kiedy pan sobie znajdzie scenarzyste tudzież czas, zeby jakis komiks narysować?
_______
"zbiór zabiegów kiczowatych"
~slawekmyskow    10.05.2011 @18:42:17
pozdro wrocław..może jakies kolabo kiedyś haha
~Zychu    10.05.2011 @13:08:24
Ano, nie wiem czemu ta praca akurat ale spoko. Ja tam mam wonty do większości swoich rysunków i mówię to bez kokieterii ;]
~fnd    15.04.2011 @23:45:39
prace pelne mocy stylu i niebanalne...poobserwuje..
ostatnio edytowane: 2011-04-16 00:36:37
~Zychu    15.04.2011 @14:57:31
No ja raczej też będę więc do zobaczyska!
!nicponim    11.04.2011 @10:12:19
wiec trzeba sie starac by bylo lepiej;]

pzdr!
_______
"...w nocy mysle nad tym co zrobilem przez caly dzien,i nad tym czego nie zrobilem....K@#$%a czemu jest zawsze wiecej tego nie zrobionego...!?"
-Tarsjusz    05.04.2011 @18:19:07
Mistrzó jam nie godzien cię oglądać
!nicponim    30.03.2011 @11:31:02
dziekowa!
_______
"...w nocy mysle nad tym co zrobilem przez caly dzien,i nad tym czego nie zrobilem....K@#$%a czemu jest zawsze wiecej tego nie zrobionego...!?"
!bartekstefanowicz    27.03.2011 @21:58:17
<barbrastrejsen>
_______
"me ciało z ciał zbanowanych userów złożone a serse czarne niczem cień digusia"
!nicponim    24.03.2011 @12:51:12
hoh, no dziekowac za tak cieple słowa;] Fakt ze teraz mam wiecej czasu bo w sumie nic nie robie poza imprezowaniem od czasu do czasu;] Mam na karku prace magisterską, poki co nie ruszaną, wiec tego czasu jest dosc sporo. Tym bardziej ze chce naklepac tych pracek ile sie da do wakacji by potem szukać pracy jezeli sie uda.
Z tymi ksztaltami i kompozycją troche pomogły mi studia na arch- wiesz, uczulają tutaj na kicz i typowośc, jednoczesnie podkreslaja dbalosc o minimalizm i prostote. Czasami musiałeś sie wręcz 'wczuć' w sytuacje, wyobrazić sobie czy taka a taka forma bedzie dobrze 'siedzieć' w danym miejscu. Ogolnie praca architektra nie lezy w zakresie moich marzen, ale napewno studiowanie bylo milym doswiadczeniem, heh.

pzdr!
_______
"...w nocy mysle nad tym co zrobilem przez caly dzien,i nad tym czego nie zrobilem....K@#$%a czemu jest zawsze wiecej tego nie zrobionego...!?"
!nicponim    24.03.2011 @12:26:01
no wlasnie lipa z tym plenerem wyszła, jedynie ołówki katowane przez wakacje były;] Czy skill skoczył to niewiem, ciezko mi obiektywnie spojrzeć na to, ale troche inaczej podchodze teraz do pracy, bez solidnej analizy jak i co powinno sie zachowywać w danym środowisku/oświetleniu nie siadam do malowania;] bo kiedyś to na pałe, bez zadnych referek i przygotowania,dlatego pewnie wychodziło nie koniecznie tak jak miało wyjść;]

dzieki za komentarz amigo i pozdro!
_______
"...w nocy mysle nad tym co zrobilem przez caly dzien,i nad tym czego nie zrobilem....K@#$%a czemu jest zawsze wiecej tego nie zrobionego...!?"
+KasiaGieron    12.03.2011 @11:42:22
~biedroneczka    09.03.2011 @18:53:20
pozdrawiam
~galu    08.03.2011 @20:27:15
dziekówka gregory ;p
~88grzes    04.03.2011 @15:36:50
Dzieki
PS+texturka
_______
POAA!!
+antitianvs    23.02.2011 @10:20:46
dziękuję
~Rynnn    22.02.2011 @16:54:12
rewelacja to za mało żeby ocenić Twoje prace
~Ornikiel    12.02.2011 @23:22:09
Pod wielkim wrażeniem
+KatarzynaNiemczyk    09.02.2011 @15:17:41
Zuzia obiecała mi cuksy jak już będę jej dziewczyną.. Ty mi nie przynosisz cuksów hmmmm......
~galu    09.02.2011 @14:45:19
gdzie te dziwki?!!!! XD iiihaaa czujesz juz jak Cię wygryzam?!!! xDDD TWoja rodzina dziewczyna dom auto (to nowe co se kupisz) a przede wszystkim Twoje sygnety, bedą moje!!!!!!!!
~thmp    07.02.2011 @11:43:20
Dzięki za radę. Powinienem się jakoś odwdzięczyć, ale nie mam czym. jedynie mała biblioteka wzorów zdobień XVII i XVIII wiecznych okrętów wojennych (rzeźby, zdobienia ruf i backburt). Tak jak byś kiedyś szukał a nie mógł znaleźć.
Nie zawracam więcej głowy.
Pozdro
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 134 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt